KAPIEL W STYCZNIU

Polecane plaże

KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez ADAMOS II » poniedziałek, 20 gru 2010, 16:10

Czy można w styczniu popływać w oceanie? brać gacie czy nie ?
ADAMOS II
 
Posty: 50
Dołączył(a): niedziela, 19 gru 2010, 22:57

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez mdrmedia » poniedziałek, 20 gru 2010, 16:26

Eeee co za pytanie, pewnie że tak to tak jak by zapytać czy w polsce w sierpniu można się kąpać w bałtyku
mdrmedia
Administrator
 
Posty: 1788
Dołączył(a): czwartek, 15 lip 2010, 23:11
Lokalizacja: Teneryfa - Tenerife

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez trotamundos » środa, 29 gru 2010, 15:09

Zalezy gdzie i zalezy jak trafisz. Na polnocy wyspy to loteria - moze byc 30º a moze byc i 15C. Moja pierwsza wigilia na Teneryfie to upal 30 stopniowy i za mna osniezony wulkan, ale kolejne juz byly zimniejsze... Na pewno nie bedzie tak jak w lecie, ale duze szanse masz na kapiel w oceanie.

Pozdrawiam

TM
trotamundos
 
Posty: 11
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2010, 18:59

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez ADAMOS II » czwartek, 30 gru 2010, 09:47

Kiedyś w sierpniu wyrywałem z Bałtyku, woda była okropnie zimna-takie są uroki naszego morza. Nie należę co prawda do "morsów"aleeeee-być na "kanarach" i nie zamoczyć klejnotów w oceanie-toż to wstyd. Będę na południu-Los Americas. pozdrawiam. Z noworocznymi życzeniami- Adamos II .
ADAMOS II
 
Posty: 50
Dołączył(a): niedziela, 19 gru 2010, 22:57

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez mis39west » czwartek, 30 gru 2010, 12:27

Spokojnie, i tak woda będzie cieplejsza niż w Bałtyku a o widoczności pod wodą nie wspomnę. Miłego pływania.
mis39west
 
Posty: 94
Dołączył(a): niedziela, 18 lip 2010, 08:07

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez ADAMOS II » wtorek, 18 sty 2011, 08:40

No i poplywałem sobie-przy plaży El Duqe. Plaża czysta - dużo fajniejsza od Fanabe-można powiedzieć kameralna. Styczeń-temp.25, woda ok.20-SUPER. W pobliżu plaży (50m) centrum handlowe-tam TRZEBA kupić napoje, bo przy plaży w barach zgroza. Polecam to miejsce. Nie byłem na plażach północnych (TERESITAS) ale to bedzie NASTĘPNYM razem-tam trzeba wrócić. Pozdrowienia już z zimnej Polski - szczególnie dla administratora - jego cenne wskazówki naprawdę ułatwiają pobyt.
ADAMOS II
 
Posty: 50
Dołączył(a): niedziela, 19 gru 2010, 22:57

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez mdrmedia » wtorek, 18 sty 2011, 11:54

Dziękuję za pozdrowienia ...... :D :D :D
mdrmedia
Administrator
 
Posty: 1788
Dołączył(a): czwartek, 15 lip 2010, 23:11
Lokalizacja: Teneryfa - Tenerife

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez ADAMOS II » wtorek, 18 sty 2011, 14:51

de nada
ADAMOS II
 
Posty: 50
Dołączył(a): niedziela, 19 gru 2010, 22:57

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez trotamundos » środa, 19 sty 2011, 17:18

Las Teresitas jest tylko fotogeniczna - wole juz La Tejita. A na polnocy najlepsza jak dla mnie jest Los Patos - kolo El Bollullo. Dostep nieco karkolomny, ale jest spokojna, nie ma turystow i oprocz moczenia klejnotow mozesz je tez opalic ;)

Pozdrawiam

TM
trotamundos
 
Posty: 11
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2010, 18:59

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez ADAMOS II » czwartek, 20 sty 2011, 09:34

Ha, teraz to musztarda po obiedzie - juz sobie popływałem, Nie mniej dzięki za info, plaże północne zostawie sobie na następny raz-bo doszliśmy do wniosku, że na tą wyspę TRZEBA wrócić - czyż nieprawda panie administratorze? :)
ADAMOS II
 
Posty: 50
Dołączył(a): niedziela, 19 gru 2010, 22:57

Re: KAPIEL W STYCZNIU

Postprzez mdrmedia » czwartek, 20 sty 2011, 11:23

he he pewnie Teneryfa przyciąga jak magnez .......... ! i ciagle sie odkrywa cos nowego, ja po tylu latach mieszkania na teneryfie ciągle cos fascynujacego na wyspie odnajduje ......... :D :D :D :D
mdrmedia
Administrator
 
Posty: 1788
Dołączył(a): czwartek, 15 lip 2010, 23:11
Lokalizacja: Teneryfa - Tenerife


Powrót do Teneryfa - plaże

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość